Söndag den 28/11

Idag tog jag och Lissan sovmorgon igen, och klev sedan upp och åt frukost. Sedan dess har vi suttit framför våra datorer och kollat på allt från torp till brudbuketter. Hujeda mig alltså.

Det känns konstigt att det är första advent. Det är vanligtvis då julstämningen brukar komma, med glögg och tomtegröt och pappa och hans systrar som sjunger på adventsfirandet i Bygdeå. Det är liksom tradition, och det är vad som händer i Bygdeå just i detta nu. Och jag är inte där. Undrar när jag ska få min julstämning då? Nåja. Förr eller senare så. :)

Anyway, nu ska jag pallra mig iväg hemåt och göra mig redo för den sista veckan på Cotswold Wildlife Park. Wish me luck!


Glad första advent, Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0