Söndag den 14/11

Idag var det tänkt att vi skulle åka på en rundtur i områden med Linn (Lissans "värdmamma"). Men då krockade det med att de skulle få främmande, så istället har jag och Lissan haft en total slappardag hemma hos dem framför våra älskade datorer. Jag klagar inte. :P

Jag hade med mig egen mat som jag skulle laga här, men då vi sa det till Linn så tyckte hon att det var onödigt eftersom hon ändå skulle laga massa mat till dem. Då kunde vi ju lika gärna äta av den! menade hon. Hon är verkligen som en mamma, och skämmer bort Lissan nåågot! Men det har hon nog inget emot. ;)

Nu ska jag återgå till att göra ingenting! Cheers, som di säger här i England!


Gomat'n.


Kommentarer
Postat av: Ylwa

Vad är det för god mat ni får?

2010-11-14 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0