Lördag den 20/11

Idag besökte jag och Lissan Oxford, enbart för att shoppa, shoppa, och..kanske shoppa lite. Och det gjorde vi sannerligen! Vi köpte ALLA julklappar, samt lite småsaker till oss själva. Nu sitter jag hos Lissans värdfamilj. Vi har just ätit, och nu chillar vi bara framför våra älskade datorer. Jag sover över här inatt, för imorgon ska vi ha en pluggdag. Eller, ja..försöka i alla fall. ;) Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige! We miss you!

Bildregn från dagen


Lissan i Oxford!

 


En stenkvinna-staty-sak som skrämde skiten ur Lissan. Hähä. :P

 


Första julklappen inhandlad! (Den är till mamma, men säg inte det till henne)

 


Lunchpaus på Burger King.

 


En vacker bild på nån random snubbe som hade med sig
en uggla in i en av shoppinggalleriorna.

 


Lissan blev överlycklig av att få besöka sitt älskade Starbucks igen!

 


Nom nom.

 


Var tvungen att fota mig i en äkta, engelsk telefonkiosk!

 


Dagens fynd, som tyvärr inte kan visas för omvärlden
(eftersom den till största del innehåller julklappar till diverse personer).


Kommentarer
Postat av: Ylwa

Jaha jag blev ju inte alls nyfiken.Kan det ha med köket att göra?

2010-11-21 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0