Söndag den 5/12

Detta blir troligtvis det sista inlägget jag skriver på denna blogg, så läs det med andakt!

Idag var det tänkt att vi skulle åka med Linn till ett ställe som heter "Birdland". Det är en stor park med massor av fåglar, vilket kändes som en bra avslutning på vår vistelse i England! När vi kom dit så visade det sig dock att parken var stängd, "Due to icy conditions". IS? Var då?? Det var liksom plusgrader och sol ute! XD Men men, inte så mycket att göra åt det. Istället fick vi spendera förmiddagen i byn Bourton-on-the-water (världens roligaste namn, tycker ni inte? XD). Det var för övrigt där som vi besökte den viktorianska marknaden i fredags.

Jag hann ta några bilder under dagen, som ni kan se nedan. Annars har vi inte gjort så mycket idag. Vi skulle göra lunch när vi kom hem, men då erbjöd sig Jim att göra det åt oss. Vi försökte säga emot eftersom de redan skämmer bort oss så mycket, men han insisterade, så vi fick ge med oss. :P

Nu har vi suttit på Lissans rum ett tag, och nyss kom Jim upp och knackade på. "Ni måste vara utsvultna!" sa han, och gav oss ett fat med kakor. Alltså..fika i alla ära, men skulle jag bo här skulle jag bli fet.

Nu ska jag snart åka hem till Louise och packa ihop mina grejer. Imoron bär det av hem till Sverige!




Parfymutställning!


Lissan uppskattade inte riktigt denna parfymen. :P


Vi var tvungna att fota oss i en äkta engelsk telefonkiosk. :P




Och vid en äkta engelsk postlåda.
Turister som vi är.



Detta får sammanfatta vår vistelse i England. Jag har haft sjukt kul, och på ett sätt vill jag stanna här längre. Det känns ju som att vi nyss kom hit! Men samtidigt så saknar jag folket i Sverige, så det blir nog bäst att åka hem ändå. ^^ Men jag kommer definitivt att återvända hit en vacker dag, var så säker!

Tack för mig, och tack till alla er som följt min blogg under de här fyra veckorna. Hoppas ni har fått lite trevlig läsning. ;) Cheerio, mates!

Kommentarer
Postat av: systra di.

sv: Dude, du är långhårig! :)

2010-12-05 @ 22:10:40
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0