Fredag den 3/12, del 2

Som jag skrev i det förra inlägget så åkte vi igår kväll med Linn och Jim till en Viktoriansk marknad som hålls en gång per år i en närliggande by. Då har affärerna öppet till kl 21, och all personal klär ut sig i viktorianska kläder (typ lite julskyltnings-aktigt!). Jag tog massa bilder, men kvalitén är inte den bästa tyvärr. Håll till godo ändå!




Jultomten var där, och barnen fick önska
vad de ville få i julklapp! Mys!


Många affärer bjöd på saker. T.ex. Mince pies (ovan), godis,
pudding och vin (?!). Och ja, jag åt en Mince pie.
Bara för att. Det var fortfarande inte gott. :P














Vi kunde ju inte lämna England utan att testa Fish'n'Chips!


Helt okej!


Efterrätt.


Malteserkaka. Nomnom.

Det var sjukt mysigt, och det kickade verkligen igång mina julkänslor!
En bra avslutning på vår sista arbetsdag på Cotswold, med andra ord. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0